Jednoduché kroky, které vám pomohou vzdát se sladkostí!

Existuje takové obrovské množství informací o nebezpečí cukru, že téměř každý z nás příležitostně přijde s myšlenkou, že se vzdá všech bonbónů. Mnoho lidí věří, že je to skutečný problém. Ale je tu dobrá zpráva: naše tělo potřebuje pouze 10 dní na to, aby se přizpůsobilo a zbavilo se závislosti na cukru. Zjistili jsme, jak bychom měli strávit těchto deset dní a doporučujeme to vyzkoušet. 

Reklama

1. Nepijte kalorie

Každé balení šťávy nebo láhve Coca Coly obsahuje obscénní množství cukru. Je to jako kdybyste začali jíst několik kostek cukru. Coca Cola nedává našemu tělu nic jiného, ​​než prudký nárůst hladiny cukru v krvi a zvýšení hmotnosti. Nahraďte ji pitnou a minerální vodou: čistí tělo, uhasí žízeň a neublíží.

2. Jezte potraviny bohaté na bílkoviny a množství zeleniny

Protein nezvyšuje hladinu cukru v krvi, ale dodává tělu energii a důležitý dlouhotrvající pocit sytosti. Vejce, ryby a kuře jsou v tomto případě důležitými denními produkty. Další potraviny, které nám pomáhají regulovat hladinu cukru v krvi, je zelenina, s výjimkou brambor. Vše ostatní je dovoleno a dokonce nutné: různé druhy zelí, cukety, okurky, rajčata a tak dále. A nezapomeňte na čerstvou zeleninu. Zelenina dodá vašemu tělu potřebné sacharidy, které prudce nezvýší hladinu cukru v krvi a budou zpracovány spíše na energii než na tuk.

3. Nezapomeňte na tuky

Lidé ve snaze o správnou výživu často zcela odmítají jakékoliv výrobky obsahující tuk. Je to špatně! Tuky potlačují naši chuť k jídlu, vyrovnávají hladinu cukru v krvi a obecně přinášejí tělu mnohé výhody. Stačí je správně vybrat. Rozhodněte se pro nenasycené tuky: olivový olej, ořechy a ryby musí být přítomny na talíři častěji.

4. Buďte připraveni na nouzové situace

Obvykle se nesprávně řídí ti, kteří nemají čas na normální stravu. V takových případech chytíme první věc, kterou najdeme: hamburgery, sušenky, nezdravé potraviny. V těchto 10 dnech máme jediný cíl – mít v takových situacích zdravé produkty. Vytvořte si malý box na občerstvení a vždy ho noste s sebou: ořechy, sušené ovoce, trhané krůtí nebo kuřecí maso, pečivo. Stručně řečeno vše, co se dlouho netráví a současně dodává tělu potřebnou energii a pocit sytosti.

5. Dýchejte

Hlad a touha po pohledu na něco sladkého je často signálem stresu. Dýchací cvičení dokáží zvládnout stresový hormon kortizol. Před každým nezdravým jídlem udělejte 5 velkých nádechů. Budete překvapeni, ale to opravdu funguje.

6. Spěte pořádně

Krátký a nekvalitní spánek způsobuje nedostatek energie. V těchto případech cítíme neodolatelnou potřebu dát si něco sladkého, protože je to nejrychlejší způsob, jak získat požadovanou energii. Zkuste spát alespoň požadovaných 8 hodin: vaše tělo bude určitě vděčné a potřeba cukru nebude tak ohromná. Pokud budete dodržovat tato pravidla minimálně 10 dní za sebou, skříňka s cukrovinkami vám přestane poskytovat touhu polknout polovinu tabulky čokolády najednou. 

Reklama